Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

83 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Jestem Polakiem pracuje w oslo jako kierowca autobusu, wcześniej ciężarówki. Norwegia ma malo zakładów produkcyjnych i zawodowych kierowców, wiec import oparty na zagranicznych kierowcach nie upadnie, tylko ulegnie poprawie. Jak dostaniesz ptace, to za utrzciwe wynagrodzenie i na dobrym sprzęcie. Dziś kierowcy ryzykują życie na zlomach za grosze. Podpisuje się za tym tez jako mieszkaniec Norwrgii, który za wszyskie toeary drozej zapłaci w cenie detalicznej w sklepie, bo to wplymie na crmy tez.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
83 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Jestem Polakiem pracuje w oslo jako kierowca autobusu, wcześniej ciężarówki. Norwegia ma malo zakładów produkcyjnych i zawodowych kierowców, wiec import oparty na zagranicznych kierowcach nie upadnie, tylko ulegnie poprawie. Jak dostaniesz ptace, to za utrzciwe wynagrodzenie i na dobrym sprzęcie. Dziś kierowcy ryzykują życie na zlomach za grosze. Podpisuje się za tym tez jako mieszkaniec Norwrgii, który za wszyskie toeary drozej zapłaci w cenie detalicznej w sklepie, bo to wplymie na crmy tez.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
83 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Jestem Polakiem pracuje w oslo jako kierowca autobusu, wcześniej ciężarówki. Norwegia ma malo zakładów produkcyjnych i zawodowych kierowców, wiec import oparty na zagranicznych kierowcach nie upadnie, tylko ulegnie poprawie. Jak dostaniesz ptace, to za utrzciwe wynagrodzenie i na dobrym sprzęcie. Dziś kierowcy ryzykują życie na zlomach za grosze. Podpisuje się za tym tez jako mieszkaniec Norwrgii, który za wszyskie toeary drozej zapłaci w cenie detalicznej w sklepie, bo to wplymie na crmy tez.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Mocarny Knur
(ulven82)
Wiking
Czyli prezes Jan Buczek (chyba Polak) walczy o to, aby móc płacić Polakom mniej...To się chyba działanie na szkodę narodu nazywa.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
83 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Jak walczę o to aby polacy mniej zarabiali? Tym, że chcę aby kierowca jeżdżący w polskiej firmie przwozacy towary z Polski do Norwegii miał prawo do stawek norweskich? W artykule pisze 153 korony na godzinę plus 307 koron diety na dzień. Dzień roboczy u mnie w pracy to średnio 6,48h, 148 godzin miesięcznie. Ta dieta to 47 korony na godzinę jak podzielić 307kr na 6,48h. Razam daje to 200 koron ma godzinę. Kto tyle miał ma poczatku w norwegii, w transporcie? Mam za staż pracy, znajomość norweskiego, bo musze się porozumieć w pracy tutaj i fagbrev niewiele więcej. Ale jeszcze niedawno tyle nie mialem. Komuś cos sie pomyliło, albo liczyć nie umie. Ja zadnych diet mieszkając w oslo nie mam. Dwa domy do utrzymania, tu i w Polsce. Gdybym miał takie warunki 200 koron na godzinę przy 148 godzinach pracy miesiecznie co daje brutto 29600 koron na miesiąc, jeździł Polska Oslo, często w polsce w domu był. To olewam norwegie i wracam do kraju.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
83 Posty
Jacek Zabek
(Zabek57)
Początkujący
Ulven82. Norgesbuss sie chyba klania. Jeśli tak, to masz sam okolo 220 koron na godzinę. Bez nadgodzin bida z nedzą. Ja dorabiam gdzie indziej. 30000 kpron do kieszeni po podatku to taka suma aby dobrze tu żyć. Tak Somalijczyk, Pakistanczyk mowi. Ja tez tak mysle. Mam duzo ,niej z Norgesbussa. Gdyby w norwegii jak w polsce rodzic placil za studia dzieci, wynajmowal mieszkanie jak 76% polaków, to z golej pensji 23 000 koron zdychal by z głodu. Studia za darmo, każdy kto robił wiele lat ma swoje mieszkanie. Czasem kilka i wynajmuje. To ich ratuje, gdyby nie to....?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Zabek57 napisał:
Jak walczę o to aby polacy mniej zarabiali? Tym, że chcę aby kierowca jeżdżący w polskiej firmie przwozacy towary z Polski do Norwegii miał prawo do stawek norweskich? W artykule pisze 153 korony na godzinę plus 307 koron diety na dzień. Dzień roboczy u mnie w pracy to średnio 6,48h, 148 godzin miesięcznie. Ta dieta to 47 korony na godzinę jak podzielić 307kr na 6,48h. Razam daje to 200 koron ma godzinę. Kto tyle miał ma poczatku w norwegii, w transporcie? Mam za staż pracy, znajomość norweskiego, bo musze się porozumieć w pracy tutaj i fagbrev niewiele więcej. Ale jeszcze niedawno tyle nie mialem. Komuś cos sie pomyliło, albo liczyć nie umie. Ja zadnych diet mieszkając w oslo nie mam. Dwa domy do utrzymania, tu i w Polsce. Gdybym miał takie warunki 200 koron na godzinę przy 148 godzinach pracy miesiecznie co daje brutto 29600 koron na miesiąc, jeździł Polska Oslo, często w polsce w domu był. To olewam norwegie i wracam do kraju.

To że ty masz dwa domy do utrzymania to twój wybór, więc dlaczego masz ból dupy o to ze nie masz z tego powodu diety jako kierowca autobusu miejskiego?
(możesz się rozliczać jako pendler, mało?)

Dieta kierowcy ciężarówki jest za cały dzień, czyli 24h, a ty porównujemy to pracy stacjonarnej.....jeszcze Ci rozłąkowe w pracy powinni płacić za te 6.5h.

Minimalna stawka (brutto jak byś nie zauważył) i dieta, tylko i wyłącznie wtedy jak kierowca załadunek i rozładunek ma w Norwegii... A tobie się wydaje że jak kierowca z Polski dojechał do Oslo i wrócił do kraju to za cały miesiąc powinni mu liczyć według norweskich stawek......
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Jak tu pisał ogonowski z Eidsvoll
O czym wie już od dawna Polonia amerykańska
Zatrudnienie Polacka to ostateczna ostateczność jak już nie ma kogo
Zarazie się robić nie chce tylko wymyślać różne przywileje
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
jasta102 napisał:
Jak tu pisał ogonowski z Eidsvoll
O czym wie już od dawna Polonia amerykańska
Zatrudnienie Polacka to ostateczna ostateczność jak już nie ma kogo
Zarazie się robić nie chce tylko wymyślać różne przywileje


Kierowcom miejskich autobusów w oslo to powinni płacić tak jak żołnierzom na misjach w Afganistanie czy Iraku bo przecież tym transportem głównie te nacjie się poruszają i duże prawdopodobieństwo że jakiś nielubiący boczku rezerwie się w autobusie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
93 Posty
sand vinik
(sandvinik)
Początkujący
nie dziwne ze do gazety podal jak Arbeittilsynet nic nie robi ,za kierowcow busow by sie wzieli jeszcze
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok